NL     FR     EN

Cibo nv/sa

Deugenietstraat 5

3150 Tildonk

Tel. 016 61 85 85

Fax 016 61 84 84

info@cibo.be

www.cibo.be

Belangrijke informatie m.b.t. het coronavirus

Beste klant,

Cibo blijft de ontwikkelingen rond het COVID-19 virus op de voet volgen. Onze grootste zorg is momenteel de gezondheid van iedereen. De situatie evolueert voortdurend en bij Cibo doen we er alles aan om onze medewerkers in een veilige omgeving verder te laten werken.

Zo werden de regels rond hygiëne nog verscherpt en laten we zoveel mogelijk werknemers van thuis uit werken om de ‘social distance’ op de werkvloer te respecteren. De genomen maatregelen laten ons toe om de continuïteit van onze productie te garanderen en bestellingen uit te leveren. Klantenbezoeken staan nu uiteraard even ‘on hold’, maar onze verkopers en customer service blijven bereikbaar via verschillende kanalen. Wij zijn er dus nog steeds voor jullie, klaar om jullie schuurproblemen op te lossen!

Voor de rest kunnen we alleen maar hopen dat we er met z’n allen snel in zullen slagen om het coronavirus te overwinnen. Zorg in tussentijd goed voor jezelf en je naasten in deze moeilijke en uitdagende tijden!

WIJ LOSSEN NOG STEEDS JOUW SCHUURPROBLEEM OP!

Ook in coronatijden staan we je graag met raad en daad bij. Contacteer ons via het kanaal van jouw keuze. 

VEELGESTELDE VRAGEN

Blijft Cibo open?

Tot nader order wel, al volgen we de regelgeving en beslissingen van de overheid strikt op in functie van de veiligheid en gezondheid van onze mensen. De situatie kan dus snel veranderen, maar Cibo zal er alles aan doen om zolang mogelijk beschikbaar te blijven voor onze klanten.

Blijven de normale levertermijnen gelden?

Onze logistieke medewerkers stellen samen met de transportpartners alles in het werk om goederen zo snel mogelijk te bezorgen. Er is wel een lichte vertraging van enkele dagen mogelijk.

Kan ik goederen komen afhalen?

Om het verzenden zo vlot mogelijk te laten verlopen, kunnen goederen momenteel enkel opgestuurd worden.

Kan ik mijn order uitstellen wegens sluiting?

Die mogelijkheid bieden we uiteraard. Gelieve hiervoor onze customer service te contacteren via één van onderstaande kanalen.

Kan ik Cibo nog bereiken voor technische vragen?

Onze schuurexperts blijven beschikbaar voor al jullie vragen, al zal dit voorlopig vanop afstand moeten gebeuren via één van onderstaande kanalen.

Kan ik mijn orderaantallen nog wijzigen?

Dat kan op voorwaarde dat je order nog niet verzonden of geproduceerd is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op.

Kan ik mijn transportwijze aanpassen?

Zolang de goederen nog niet verzonden zijn, is dit geen probleem. Neem hiervoor contact met ons op, zodat we dit kunnen aanpassen in functie van jouw wensen of noden.

Zijn de schuurexperts van Cibo beschikbaar voor een bezoek ter plaatse?

Klantenbezoeken staan momenteel om evidente reden ‘on hold’. Dus voorlopig kan dit alleen vanop afstand en daarom hebben we de communicatie-kanalen ook gevoelig uitgebreid.

Is de supply chain verzekerd?

De supply chain is voorlopig nog verzekerd en we doen er alles aan om dat zo te houden.

Is er voldoende voorraad?

Op dit moment zijn er voldoende artikelen op stock en onze productie blijft draaien. Op termijn kunnen er wel producten uit voorraad geraken omdat onze Italiaanse leveranciers gesloten zijn.

TELEFOON

Bel ons op +32 16 61 85 85

WHATSAPP

Contacteer ons via WhatsApp

MAIL

Mail ons op info@cibo.be

MESSENGER

Contacteer ons via Facebook Messenger

LIVE CHAT

Gebruik de live chat op www.cibo.be